marți, 26 ianuarie 2010

Start.

Facultate. Mă, ce zboară timpul. Uite, frate, ca viaţa de studentă s-a dovedit a fi mai bună decât speram să fie. Deşi, să faci facultatea în oraşul tău sună kind of... horror, da' parcă dracul nu-i aşa negru. Măcar am 6 ani de zile (minim... prietenii ştiu de ce) la dispoziţie să-mi sap parcarea pentru tanc. Când o s-o termin, o să fiu medic.

Revenind... Esenţialul în toată afacerea asta e că am găsit şi eu oameni (destui) cu care să pot schimba o replică filosofică, o atenţie, o măslină... poate chiar două. Chiar mă rugam să nu dau (din nou) peste indivizi limitaţi şi domnişoare (sau nu chiar) foarte interesate să studieze anatomia omului (practică pe cadavre), mai ales embriologia (or fi necrofile astea? dracu ştie...)... Deşi, găsesc şi pe aici câte o adunătură de dudui blonde care studiază intens probleme de marketing la bufetul Universităţii de Medicina şi Farmacie: "Vaai!! În Mall este şi griii?? de ce nu mi-ai spus că este griii? O sa te urăsc toata viaţa mea ca nu mi-ai spus că este griii!!" (de la Blonda' de la Stoma citire, cu tot cu una bucată lacrimă de crocodil care îşi croieşte drumul printre moleculele proaspăt sintetizate de fond de ten + o doză semnificativă de Mascara, eventuală o bucată din genele false... poate şi-o unghie) Da' măcar nu-s aşa multe... În ciuda ăstora de data asta cred că am aterizat unde trebuia... ştii, vorba aia "omul potrivit la locul potrivit" şi ca o completare... în momentul potrivit!

Da... Medicina e într-adevăr un fenomen paranormal... asta visez de când eram în scutece (n-am fost în toate nici când m-am născut), dacă stau mai bine să mă gândesc... pe lângă asta, ca să ai curaj şi forţa psihică să dai la medicină (şi să şi rezişti, tre' să fii puţin dus de-acasă)... asta aşa ca o constatare.
Am făcut-o şi pe asta, şi io-te... nu puteam nimeri mai bine. Cand m-am văzut cu bisturiu'-n mână s-a umflat hepatocitu' în mine.

Aaa daa... dragilor, eu mi-s în sesiune, da' aşa ca o paranteză, m-a lovit un plictis groaznic... Concluzia: "Lex, mamă dragă, las-o mai moale cu blogăreala să n-o dai în bară la ultimu' examen"

Relax, mai trec eu pe-aci :D
Cius!

3 comentarii:

  1. Pun pariu ca e un blog bun pt ca e facut de sora mea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ar trebui sa las mai moale blogareala ca stau aici si citesc in loc sa invat ...da de nu o dau in bara la ultimul examen...Oricum trebuie sa mai faca si studentul cate o pauza :D daca se poate sa si inceapa cu una :P. Succes la examen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca NU trebuie sa o lasi moale cu blogareala, pentru ca te ajuta sa te mai detasezi. Un quick view pe blogurile din blogroll si un mic articol nu strica. In plus, citind alte lucruri decat manualele de la scoala iti schimbi unele puncte de vedere. Si citind, cunosti oameni, caci in fiecare blog e o particica din suflet.
    So...intr-adevar , cu masura, dar NU MAI MOALE :D

    RăspundețiȘtergere