luni, 1 februarie 2010

"Blonda supremă"

Ok. Am luat încă o mică pauză de la biochimie (că deh... vorba ardeleanului: "pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese") pentru că mi-am amintit de feţişoara unui specimen neobişnuit, originar dintr-o civilizaţie extraterestră ultraevoluată, cu o inteligenţă nemaivăzută, nemaîntâlnită, nici aici, nici peste 7 mări, 7 tări, şi aşa mai departe. Nume de cod: Blonda Supremă (copyright Cătă a noastră :D)

Subiectul prezintă următoarele semnalmente: păr lung şi blond, oxigenat până-n ceruri, când întins cu placa şi împopoţonat cu chestii sclipicioase, când "natural" cu aspect de mătură uzată (în funcţie de dispoziţie); înălţime medie, nas ieşit din limitele legale, şi o guriţă... AU! Mă gândesc că aţi tras concluzia deja, nu? Într-adevăr... O Ileana Cosânzeana fără pereche, într-o permanentă căutare şi vrăjire (blestemare) de feţi frumoşi... sau mai puţin frumoşi (din nou, în funcţie de dispoziţie).

Prinţul numărul 1: şefu' de serie în persoană. Băiat "finuţ", "dedicat" trup şi suflet bunăstării poporului din seria 1 (detalii într-un post viitor), Facultatea de Medicină Generală. Ileana Cosânzeana a noastră l-a prins în mreje, dar l-a scăpat după o nefericită criză de gelozie cronică şi incurabilă:

Subiectul către Cătă a noastră: "E PRIETENUL MEU! Pleacă de lângă! N-ai voie să vorbeşti cu el!" - spre ca vă daţi seama că toţi au făcut ochi cât cepele de import... după care au bufnit în râs.

Prinţul numărul 2: Ulterior Mister Boboc. Când l-am văzut cu ea, mi-am zis "HOLY CRAP!! Chiori bărbaţii ăştia". Evident că n-a durat mai mult de o saptămână.

Analiză: ambii feţi frumoşi se numesc Cătălin. Sunt curioasă cum se va numi viitorul ei iubit (alţi Cătălini în serie nu mai avem). Când o să am noi detalii, le găsiţi aici :))

În continuare, voi prezenta câteva situaţii penibile în care blondina noastră a reuşit sa se implice:


1. Ştef către blondă: "Cătălina, de care parte e craniul ăsta?"
Blonda (după câteva minute de gândire, răspunde cu buzele ţuguiate): "Da' nu-i de nicio parteee..."

2. Blonda o smuceşte de braţ pe Cătă a noastra şi îi spune: "Tu!! De ce-mi spui blonda supremă?
Cătă: "Pentru că eşti?"

8 comentarii:

  1. Haha. Nu le stii pe astea:

    Blonda Suprema: "Eu credeam ca la medicina aici anatomia e optionala".
    Blonda Suprema: "Eu nu inteleg cum vine asta: Targu Mures si Mures. La noi e Suciava si Suciava...De 2 ori Suciava"

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) daca ai stii cat s-a ofticat fiinta asta! cica "lasa ca ne intalnim noi" :)) sa vezi ce fac duminica cu ea :)) in fata usii lui Hobai :)) in fond, eu mi-am luat examenul deja.
    ea de-abia o sa-l dea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. (AA)-Alcoolic Anonim4 februarie 2010 la 03:50

    lex daca nu-i scoti un dinte doi tot degeaba...(dau o bere...)

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a facut :D cu mare mare placere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. BANC CU BLONDE: 2 blonde merg pe strada,cand una ii spune celeilalte: uite-te la cainele ala cu un ochi!!! la care blonda duce mana la un ochi: unde??? unde????

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Fiecare persoana are un rol in viata. rolul la asta e sa mentina distractia in jurul ei( chiar daca e pe seama ei :)). )Pacat ca no sa mai ramana mai mult de 2 ani acolo

    RăspundețiȘtergere
  7. am ras mult la faza asta pana si in Tulcea, cand a venit stefan
    devine populara tipa :)) gen sexy braileanca :>

    RăspundețiȘtergere
  8. asta e "sexy" (de 2 ori) suceveanca :)) e vedeta deja :))

    RăspundețiȘtergere